سلام بله
بعدشم همه که نباید داشته باشن
زوده هنور
اره عزیزم
مبارک باشه عزیزم من هم امروزتست زدم مشکوک بودیعنی یه خط خیلی ریزامد انشالله خداقسمت همه چشم انتظارا کنه 🤲🏻❤💚
زوده هنوز 🙃
اکثرا ۷ هفته ب بعد شروع میشه منم خوشحال بودم ک ندارم اما از ۸ هفته شروع شد و هنوزم ک دارم وارد هفته ۱۵ میشم ادامه داره 😭
خوشبحالت😂❤️
منم ندارم
شما اصلا تهوع نمیوفتی چون هفتت ۵گذشتع یا از اول باید داشته باشی یا کلا نه
من از اول بارداری نداشتم فقط صبح یکم معدمم ی جوری بود همین
من که سرویس شدم بخدا سه روزه هیچی نخوردم دارم میمیرم دلم هیچی هیچی نمیخواد
منم اصلا ندارم
هفته 5 هنوز زوده یا شروع میشه یا از بندگان برگزیده خدا هستی
برو الان نماز شکر بخون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.