۵ پاسخ

سونو شدی تاحالا؟
خارج رحمی نبودی؟
پاشو برو زایشگاه‌ سریع. بزار لوله هارو چک کنن بعد با خیال راحت بیا استراحت کن.

برو دکتر زنان تا اون چی میگه همین طور سر خود کاری نکن

استراحت کن دراز بکش فردا برو سونو با دکتر هم مشورت کپ

فقط دراز بکش و استراحت کن عزیزم

فعلا استراحت کن.دراز بکش

سوال های مرتبط