خانم ها شما هم به بچه تون گوشی میدین

۷ پاسخ

نه منم نمیدم

اره در حد چند تا کلیپ بچگونه مورچه پا شکسته و حسنی بریم حموم

اصلا و ابدا

هرگز

من آهنگ بچگونه براش میزارم صحفش قفل میکنم میدم دستش

پسر من. دوس نداره کارتون دوس داره روزی نمیساعت نگا میکنه

من نه ولی گاهی گوشی باباشو میگیره ردش میزنه صفحه قفلش روشن میشه

سوال های مرتبط

مامان 𝓮𝓵𝓪𝔂 مامان 𝓮𝓵𝓪𝔂 ۲ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۲ سالگی