سلام‌ خانوما کسی هست هموگلوبین خونش پایین اومده باشه

۶ پاسخ

اره عزیزم برای من شده بود ۷.۵ به قرص های خونم اضافه کرد و اینکه گفت احتمالا در حین زایمانت خون بزنن

منم اینجوری شدم
قرص آهن رو دوبرابر کرد
پسته و بادام خام خوبه
هفته ای دوتا تیکه جیگر
هفته ای دوتا حلقه آناناس
توی آناناس و جگر زیاده روی نکن

برای من خیلی اومد پایین
اومد روی ۸ بهم ی قرص دادک اسمشو نمیگم‌چون ممکنه برای کسی دیگه ضرر کنه یوقت سرخود بخوره
و گفت اینو هر ۸ ساعت بخور کنار قرص فروفورت
حتما ج ازمایشتو نشون متخصص بده ک اون با توجه ب شرایطتت تحویز کنه واست

بهداشت هم گفت اگه میخوای قرصه اهن بهتر جذب بشه با اب میوه بخور
به نظر من سرچ کن چیزای خون ساز هرچی به میلت میشینه بخور عدسی بخور هفته ای سه بار اینا کنجد بخور شیره انگور بخور خیلی خون سازه

ماله منم اومده بود پایین ۱۰ شده بود دکتر بهم گفت قرص اهن رو بکنم روزی دوتا

تو حاملگی اکثرا پایینه هموگلوبین

سوال های مرتبط

مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی