خانما علائم رفلاکس چیه؟
لطفا جواب بدید

۲ پاسخ

بالا میاره کمرشو قوس میده رفلاکس‌پنهان استفراغ ندارن میاد تو دهنشون قورتش میدن و وزنگیریشون پایینه

اخ امان از رفلاکس پنهان،پدرمو داورده هنوز خوب نشده،ن خاب راحتی داره،ن استها داره،فقط بیقراری،ب اندازه ده سال پیرشدم،بخدا ک رفلاکس اسکار خیای بهتر پنهان،میبینک هرکسی رفلاکس اشکار دارع زودتر خوب شد و بچه هاشون تپلین

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی