سلام این دوتا قرص برایچی؟؟؟؟؟؟ بارداری شیرخشک مایبیبی

تصویر
۶ پاسخ

مترونیدازول برای عفونت بی هوازی هست یعنی عفونت داخلی مثل وندان معده و مثانه و .....
دومی هم قرص حالت تهوع که تو بارداری هم میشه استفاده کرد

برا تهوع

ساعت ۱۹بخورم بعدش ساعت چندمیشه

هر۸ ساعت ساعت چند میشه خودم خیلی حالم بده نمی تونم حساب کنم

ممنون عزیزم

مترونیدازول عفونت میدن برامیکروب معده هم میدن
اندانسترون هم براتهوع

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۴ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۴ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ سالگی
مامان اریا ساحل مامان اریا ساحل هفته بیست‌وپنجم بارداری