من آخرای پخت به هش زعفرون وآب لیمو وگلاب هم میزنم خیلی خوش مزه میشه
البته من فلفل دلمه وهویج که با پیاز اضافه میکنم
مرغ رو با آب میپزم در حد چند دقیقه که کف کنه آبش رودور می ریزم مرغ رو خوب میشورم نمک و فلفل سیاه و زردچوبه قاطی می کنم به مرغ می زنم خوب ماساژش می دم همه جاش ادویه ای بشه داخل روغن سرخ می کنم از اون ور هم پیاز و فلفل دلمه و هویچ و چند تا تیکه کرفس خام و رب و ادویه قاطی میکنم با مرغ می زارم می پزه
مرغ باید کم آب بپزه.حتما زعفرون هم بزن
من مرغوچندساعت میزارم تو اب نمک ابشو خالی میکنم میشورم دوباره اب میریزم فلفل دلمه سیر و پیاز ادویه فلفل نمک زردچوبه و هویج میزارم میپزه بعد پیازهویج فلفل دلمه سیر دوباره رنده میکنم سرخ میکنم با رب مرغام میندازم یه تفت داخل رب میدم بعد کمی از اب مرغ ک اپز کردم با اب میریزم میزارم غلیظ شه زعفرونم با دارچین یه موفع اخر پخت میندازم
من اول مرغو ابپز میکنم با چوب دارچین و پیاز بعد ابو دور میریزم دوباره پیاز ورب تفت میدم مرغا رو تفت میدم باهاشون فلفل دلمه هم اضاف میکنم با ادویه جات من گاهی عصاره مرغم یدونه میریزم توش
خوب خوب سرخ میکنم و پیاز ر خرد میکنم رنده سیاه میکنه و زعفرون و هل و دارچین هم خیلی کم میزنم
منم قبلا مرغ و برنج ام عالی میشد
الان یه مدل مرغ همسرم گرفت اصلا نمیشه خوب پخت یجوریه
برنج ام انگار دوتا برنج مختلف قاطی کردن میپزم نصفش شفته میشه نصفش نپخته 🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.