ببین عزیزم الان همه داروها دوزشو کم کردن ک با این ک استفاده میکنی باردار میشی.پس اگه برای مدت طولانی میخوای مصرف کنی دستگاه بزار خیالتم راحت باشه
سلام عزیزم من قرص دروسبلین میخوردم عالیه روز سوم پریودت بخور بعد ازینکه قرص زردا تموم شد دیگه نمیخواد قرص سفیده رو بخوری یه هفته بعدش بسته جدید بخور ربطی هم به روز پریودی نداره دیگه قرص سفیده فقط برا تنظیم زمانه هیچ اثری نداره میتونی نخوری من الان یماهه قطعش کردمو زود باردار شدم🥹
هر قرصی به هر بدنی یه جور میسازه من سپیترون کامپاند میخوردم از روز سوم پریودی
اون مرده نیماره🤔
همون ال دی من میشناسم فقط خخ ک همه بلدن طریقه مصرف شو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.