اقون رو دیگه نمیگن به جاش از خودشون صدا درمیارن
پسر منم دقیقا همینطوری شد و زیاد زور میزنه و کولیک داره
میگن کولیک چهار ماهگی از ماه های قبل بیشتره ☹️
برامن ماه عوض کردنی اذیت میکنه
و جدای ازاون لعنت به ۴ماهکی ک همه جیو عض میکنه ! جهش رشدی دارن
دقیقا مثل دختر من خوب بود به محض اینکه رفت چهار ماه شدید شد نمیدونم تا کی ادامه داره🥲
نه دیگه کولیک الان باید تموم شده باشه. ببرش دکتر اگر زیاد بیقراره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.