سلام دکتر گفت آسپرین 80 میلی گرم بخورم جلدش این شکلیه درسته

تصویر
۶ پاسخ

اره همينه

آسپرین برای قند خونه؟

اره منم میخورم
براچی خوبه من که غلظت خون ندارم

آره همینه منم میخورم

اره همینه

اره عزیزم همینه

سوال های مرتبط