چشم رو هم بزاری میگذره بعدشم آرزو یه ساعت خواب داری میگی کاش تو شکمم بود حداقل نه خودش از درد کولیک اذیت میشد نه خودت🥲
من خسته ام از اینکه چرا نمیخوابه😭😭😭.
تو شکمم حداقل میذاشت بخوابم
کاش منم هم هفته ت بودم خوش بحالت من از الان خستم 🥹🥲
منم میگم کاش این دوسه هفته بگذره زود زایمان کنم🥲
اوخییی ان شاءالله 🥹🥹🥹🥹🤲برای ما هم دعا کن
ان شاءالله که به سلامتی میگذره
ولی هنوز زود برا خسته شدن روزای آخر دیگه واقعا نمیکشی
خوشبحالت کاش برا من اصلا چهل روز بود،دیگه خسته شدم تحمل ندارم
انشاءالله بسلامتی بغلش بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.