تازه زایمان کردم سیب بخورم اشکال داره یا نه 🤔

۶ پاسخ

چون نفاخه باعث اذیت خودت هم میشه

شما کدوم بیمارستان زایمان کردین طبیعی یا سزارین بودین دکترتون کی بود

من شیر خشک میدم

سیب نفخ داره نخور

نوش جونت

نه گلم فقط نفخ داره دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولوم💙 مامان فندق کوچولوم💙 ۵ ماهگی