۴ پاسخ

اره بخور عالیه برای خون از دست دادی
بعدش عرق نعنا بخور یا چای نبات

اره بخور خوبه الان جیگر کامل کامل نپر کمی خام بذار بخور قوت داره

اره دیگه بچه اومده بیرون هرچی میخای بخور

اره بخور خوبم هست برات

سوال های مرتبط

مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد