دختر منم همینطوره از ۳ ماهگی به بد وزن گیریش خیلی اومده پایین ماهی ۳۰۰ یا ۴۰۰ گرم دکتر میگه کمه اما خوبه فعلا دلم خوشه شاید غذا خور بشه بهتر وزن بگیره
البته شیر خشک بهش میدم بیشتر از ۹۰ تا نمیخوره سینه خودمم یکم که میخوره ول میکنه خیلی کم خوراکه
عزیزم غصه نخور میدونم سخته منم شرایط مشابه دارم اما بزرگ بشن بهترمیشن قطعن فقط سالم باشن
شاید آلرژی پروتئین داره
اگ هم دارو رفلاکسش کنترل نکرد بادکترش مشورت کن عوض کنه اونم نکرد قطعش کن اما کم کم یهویی نه
منم قرص امپرازول میدم بنظرم هیچچچ تاثیر نداره
پسرمنم همینه کولیک و رفلاکسم نداشت 😞
بله پسر من از ۳ سالگی افتاد ب غذا خوردن وزنش خوب شد
رفلاکس داره دیگه رفلاکس تا دوسالگی هست چجوری میگی نداره؟ بعدشم خیلی اشتباه کردی داروی رفلاکسش و قطع کردی
شیر کم خوردنش واسه اینه رفلاکسش اذیتش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.