۱۱ پاسخ

ن اتفاقا خیلیم خوبه اصلا نگرانی نداره جنین ۴هفته آخر وزن میگیره....

بازم بستگی داره چجوری رشد می‌کنه شاید ماه آخر یهویی بره بالا اما مقوی بیشتر بخور

منم دیروزرفتم ۳۱هفته بودم گفت ۱۵۰۰خیلی ناراحت شدم

آره پایین عزیزم تقویت کن خودتو
من ۲۸ هفته ۱۳۰۰ بود
الان شما دیگ باید نزدیک ۲ کیلو میشد ک ۳۴ هفته قشنگ ۲۴۰۰ عالیه و نرمال

ماه آخر برای وزن گیری بچس. قبل برا کامل شدنشه عزیزم

من ۳۲ هفته رفتم سونو وزنش ۱۷۰۰ بود گفت خوبه

عزیزم خیلی خوبه،
من ۳۲هفته وزن بچم ۱۵۰۰بود وقتی به دنیا اومد ۳۴۰۰بود❤️

یکم کم عزیزم من ۳۰ هفته ۱۵۰۰ خوردی بود بعد عشقم فقط داره ممکن تو ی هفته وزن بیشتر اضافه کنه ولی حدودی تا ۳ کیلو وزن میگیره

وزنش که خوبه

نه بابا خوبه

۳۱ هفته ۱۵۰۰ پایین نیست عزیزم استانداره

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی