۴ پاسخ

۲ ماه دادم بعد تشخیص پروتئین گاوی دادن عوض کردم

فعلا دارم ar میدم,دکتر گفت نان ۲ رو شروع کنم؛ اما چون رفلاکس داره اگر با نان ۲ علائم رفلاکس تشدید شد تا ۱ سالگی همون ar رو بدم

تا ۶ ماهگی دادم

من نان ar میدم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی