۳ پاسخ

بیرون روی زیاد هم میگیره مثلا پنج تا شیش بار دفع در روز و دفعش هم خلطی میشه

بچه دل‌دردای بدی میگیره مداوم گریه می‌کنه بی قراری می‌کنه خس خس سینه پیدا می‌کنه ،رگه های خون توی مدفوعش هست جوش های قرمز روی صورت و سینه میزنه و روی باسنش هم جوش میزنه اینا علائم حساسیت ب پروتیین گاویه

اصولا اگه علائمش رو بشناسی متوجه میشی
اگه توی مدفوعش خلط هم دیدی اونم میتونه علامت حساسیت باشه
ولی اگه یه وقت با وجود همه این علائم متوجه نشی جدای از اینکه بچه ات خیلی اذیت میشه و درد میکشه حساسیت میمونه تو تنش تا سالهای سال دیگه ممکنه نتونه لبنیات و اینا بخوره

سوال های مرتبط