۴ پاسخ

من نورامیس پارسال زدم ۳۰۰۰ بود خوب بود

ب نظرم فیلر بزن ژل خوب نیس

من سه سال قبل یه کوچولو به لبام ژل زدن تا الان مونده خوبه برا تنوع روحیه ادم تغییر میکنه الانم دوست دارم برم بزنم ولی شوهرم میگه ول کن همینجوری خوبه

والا دکتر من سیسی۳۵۰۰میگیره اما من ژل لبو نزدم
فیلرگونه ام باید اندازشون به صورتت بستگی داره

سوال های مرتبط

مامان حامین🩵👶🩵 مامان حامین🩵👶🩵 ۱ سالگی
مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی