۳ پاسخ

من میرم از ۷ ماهگی دیگ هورمونا اوکی میشه
خیلی ام خوب جواب گرفتم

۷جلسه هرماه میری بعدا هر چند ماه میری شارژ
چیزی نیس ک ابدیت مو ازبین بره بستگی داره کجا رو لیزر کنی دیر مو‌درمیاد جوش نمیزنی زیبای داره خیلی

من که از ۸ ماهگیش میرم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۱ سالگی