۵ پاسخ

من ۳۰۰دادم

ازاد رفتم ۳۵۰ بود

والا من سال ۴۰۲ دادم ۶۰۰🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️بیمازستان دولتی هم رفتم

خاهرم چن روزپیش بتا باتیترداد650😑😕

۲۸۰ ‌‌‌

سوال های مرتبط