۱۰ پاسخ

همون جاهم کلی معطل میکنن اما تونستی زودتر برو

نهایت ۲ساعت وقت داری
میگن اصطلاحا بچه میوفته تو خشکی خوب نیست تا وقتی اب هست نفس میکشه دیگه کیسه اب‌پاره شه باید دنیا بیاد که هوای بیرون نفس بکشه

نگران نباش چیزی نمیشه. من ساعت ۴ کیسه آبم پاره شد خیلی زیاد اب میریخت فقط زودرفتم بیمارستان تا ۸.۳۰ سزارین شدم. خودشون اصلا عجله ای ندارن

خب من الان جای هستم میگن بیمارستان زنان نداره امپول فشار و اینا هم ندارن میگن باید بری ی بیمارستان مجهز

خیلی دیگه

خیلی خطرناکه دیگه بچه میوفته تو‌خشکی خفه میشه دورازجون

نگران نباش چیزی نمیشه گلم

من بچه اولم شب ساعت 2کیسه آبم پاره شد صبح ساعت 11بچم دنیا اومد ساعت هشت صبح رفتم دکتر

خیلی خطرناکه.

بچه توی رحم تنفس میکنه آب میخوره دیگ خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزم🤰🏻🩵 مامان معجزم🤰🏻🩵 هفته سی‌ونهم بارداری