من تا یه هفته اینجوری بودم،بعدکم کم ورمشون خوابید
خوب میشه فقط سعی کن راه بری خیلی کمک میکنه
ببین من تا۵روز زیاد بود
روز۷کم شد
روز۱۰کامل از بین رفت
فقط من هر یکی دوساعت شده۵دقیقه راه میرفتم و اصلا پامو اویزون نمیکردم از صندلی و میل و تخت
مبارک باشه عزیزدلم. من ندیده بودم زایمان کردی. ایشالله به سلامتی و دل خوش😍😍
عزیزم هپارین باید بزنی و جوراب واریس بپوشی
من دیروز آمپولام تموم شد امروز ورم پاهام خوابید
یه هفته ای خوب میشه جوراب واریس بپوش اتو اصلا آویزون نذار
عزیزم مبارکت باااااششششههه ای خدا جونم چقدر خوشحال شدم برات
منم اینطوری بودم از ده روز به بعد خوب شد
جوراب واریس پا کردم
انکسو میزدم
پامم زیرش موقه خوابیدن چیزی میذاشتم
نینی چطوره ؟
من تازه ورمم خوابیده
من بعد 10 روز کامل ورمش خابید
منم خیلی ورم داشتم بعداز هفت روز خوب شد زیاد راه برو
منم بعد سزارین پاهام ورم داشتن موقعی که دراز کشیده بودم
انگشتامو بالا پایین میبردم مچ پامو میچرخوندم تا هفت روز اینا خوب شد
وقتایی هم که میشینی پاهاتو تو سطح بالاتری بذار
دراز بکش پاهاتو بده بالا سعی کن چند بار تکرار کنی خوب میشه برای منم همینطور بود
تا ده روز
عزیزدلم ☹️🥹🥹🥹
بعضیا اینجوری میشن
من تا ده روز ورم خالی بودم
من 7 روز پام ورم داشت
پاهات ببند و آمپول هم بزن
منم ۷ روزه زایمان کردم هنوز ورم دارم
دکترنرفتین فک کنم خوب نباشه هابازم پیگیرباشین
وایی چه ورمی دفع پروتئینت زیاد بوده؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.