۴ پاسخ

اینننن

تصویر

برا دختر من ک دکتر داد هر صبح ۱ونیم سیسی میدادم تا ۲۰ روزم فقط باید میدادم
بنظر من انچنان تغییری نداشت هنوزم رفلاکسه رو داره و بهترین چیز براش اینه بعد شیر ۲۰دیقه تا نیم ساعت عمودی میگیرمش تو بغل شبم با شونه درازش میکنم طاق باز تنگ نفس میشه

یک‌ونیم سی‌سی صبح
یک‌ونیم سی‌سی عصر

دختر من دوماهشه گفته هر ۱۲ ساعت ۱/۵ سی سی
۵ کیلو ام هست

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی