۵ پاسخ

زوده هنوز
جو پرک مناسب تره

زوده

گندم الان خیلی زوده عزیزم

زوده از ۸یا ۹ ماهگی

نه عزیزم سنگینه و نفاخ پرک گندم هست به نظرم اون بهتره

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی