۵ پاسخ

فک کنینن چقدبدبختیم وپولمون بی ارزش ک توخریدای روزمره ک حداقل چیزیکه واسه زنده بمونیم موندیم بعدمیگن چراناراحتین ازوضع موجود،اخه ماهان حقوقامون نجومیه مثل بعضیاک تاحالاخودشون خریدنرفتن همچی واسشون فراهمه وازوضع بازاربیخبرن یاعده ای ک علاوه بر حقوق ی فیش دیگه هم دارن باکلی مزایاوکارت خریدک ماه ب ماه شارژمیشه خب معلومه مشکلی ندارن

برای من شده ۳ و خورده ای

تصویر

بله عزیزم منم صبح رفتم یکم خرید کردم با کالا برگ 2400 شد روغن 5 کیلویی 200 خورده ای هم شد دو کیلو قند یکم شوینده خریدم شد یه تومن که 700 تومنش خودمون دادیم

۲۷ میلیون ناقابل

تصویر

خوب هریدی والا من الان دوتا چیز خریدم ۱/۵

سوال های مرتبط