فک کنینن چقدبدبختیم وپولمون بی ارزش ک توخریدای روزمره ک حداقل چیزیکه واسه زنده بمونیم موندیم بعدمیگن چراناراحتین ازوضع موجود،اخه ماهان حقوقامون نجومیه مثل بعضیاک تاحالاخودشون خریدنرفتن همچی واسشون فراهمه وازوضع بازاربیخبرن یاعده ای ک علاوه بر حقوق ی فیش دیگه هم دارن باکلی مزایاوکارت خریدک ماه ب ماه شارژمیشه خب معلومه مشکلی ندارن
برای من شده ۳ و خورده ای
بله عزیزم منم صبح رفتم یکم خرید کردم با کالا برگ 2400 شد روغن 5 کیلویی 200 خورده ای هم شد دو کیلو قند یکم شوینده خریدم شد یه تومن که 700 تومنش خودمون دادیم
۲۷ میلیون ناقابل
خوب هریدی والا من الان دوتا چیز خریدم ۱/۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.