نیار ببین کی گفتم
بعدا به حرفم میرسی همون یدونه رو بزرگ کن بعدا به فکرش باش
برای منم منفی شد عزیزم نگران نباش مطمعن باش خدا صلاح ندونسته
ناراحتی
باید خوشحال باشی تو این وضعیت🥲
واقعا آدم توان تامین کردن نیازهاشون رو داشته باشه خوبه
وگرنه نباید به بچه بیشتر فکر کرد...
آره منفی .عزیزم من الان سه تا بچه دارم مثلاً زمان برمیگشت به چندسال پیش فقط یکی رو بزرگ میکردم شش سالش که شد بعد فکر بچه دومی میشدم ..البته بارداری سومم ناخواسته شد شوهرم قبول نکرد سقط کنم میگف گناهه بزرگیه چرا خدا داده تو میگی سقط میکنم ...میدونی با این وضعیت کشورمون حسرت به دل بچه هامون میمونه دوتا پسرم اسکوییتر میخوان پولمون نمیرسه بخریم به بچه ها نگامیکنن دلم میسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.