۳ پاسخ

من دارم استفاده میکنم بچمم کولیک داره.همه چیش اوکیه خداروشکر

منم گیگوز دادم.کولیکش شروع شد.عوض کردم و ببلاک کامفورت دادم.هم کولیکش تموم شد.هم وزن گرفته .الآنم دکتر گفت ببلاک 1بگیر کم کم جایگزین کن

خواهر شوهرم به بچش گیگوز میداد اصلا راضی نبود تازه بچه همش به خاطر دستشویی نکردن اذیت میشد الان ببلاک میده خیلی راضیه شکم بچه هم خوب کار میکنه دیگه مثل قبل اذیت نیست

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی