۶ پاسخ

پاشوکن گلاب بده

اید ویروس رزوئلا باشه علائمشم فقط تب ۳ روز و یهو قطع میشه و بعد بدن میریزه بیرون...
شیاف براش بزار

اگ مریض نیس تب دندونه بهش ایپروفن بده تبش میشکنه جوراباش تو گلاب کن پاش کن یا پیاز حلقع کن کف پاش بزار و جوراب پاش کن

اگه مریض نیست

گاهی اوقات تب دندون هم هست

پسر منم‌الان چهار شبه تب داره استا میدم یکی دو ساعتی سرد میشه باز داغ داغ مبشه سرفه هم که شدید 😓

سوال های مرتبط