۶ پاسخ

آهن چی مصرف میکنید
احتمالا از اونه
تو هفته های آخر سعی کنید اصلا یبوست نشید
تا زایمان کنید و شکم تون راحت کار کنه
وگرنه نگهتون میداره بیمارستان
پیاده روی
سبزی خوردن
اگر مشکلی ندارید کاپوچینو بخورید شکم تون کار می‌کنه

من از اول داشتم حالا بدترررر شده

اره منم🥺

بعضی وقتا دو روزی یه بار دفع دارم..کیوی که میخورم کمک میکنه میشه روزی یه بار 😮‍💨😂

من از اول داشتمممم😬

من که از اول داشتمم

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد