مامانا شربت زینک تا چه مدتی به جوجه هاتون دادین؟

۶ پاسخ

دکتر گفت دوماه بیشتر نمیتونی بهش بدی

یه دوره تاتموم بشه

دکترپسرمن هیچی نگعت تاحالا ندادم

من ندادم تا حالا دکتر دخترم چیزی نگفت برای چی هست؟

یک ماه و نیم دارم میدم تموم بشه دوباره هم میگیرم بشه سه ماه

ب من دکتر گفت حداقل ۳ ماه کامل و باید بدی گفت ضرری نداره جز مفید برای رشد و استخوان هاش

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی