دکتر گفت دوماه بیشتر نمیتونی بهش بدی
یه دوره تاتموم بشه
دکترپسرمن هیچی نگعت تاحالا ندادم
من ندادم تا حالا دکتر دخترم چیزی نگفت برای چی هست؟
یک ماه و نیم دارم میدم تموم بشه دوباره هم میگیرم بشه سه ماه
ب من دکتر گفت حداقل ۳ ماه کامل و باید بدی گفت ضرری نداره جز مفید برای رشد و استخوان هاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.