مامانا تا چه مدت نعوزینک دادین به بچه هاتون؟

۷ پاسخ

میگن حداکثر تا ۳ ماه میشه داد

یه دوره

شاهان جون و پسر من دقیقا هم سن هستن😁

مگه باید نئوزینک هم بدیم؟!
من فقط مولتی و اهن میدم

دكتر گفت يه دوره دوماهه بدم بعدش هفته ايى يكى دوبار

به من گفت ۳ ماه بدم

دکتر بهم گفت همون یدونه شربت کافیع

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 ۱ سالگی