مامانا بچتون به چه روشی ختنه کردین؟

۹ پاسخ

بخیه...فقط ادرار اولش گریه کرد

سنتی پیش جراح اطفال

حلقه.

بهترین روش لیزری هست همون روز یک بار گریه میکنه تمام دیگه نمی‌فهمی

حلقه ۱۴روزه افتاد

حلقه

حلقه عالی بود اصلا اذیت نشد

لیزری

حلقه
یک هفته درگیرش هستی

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی