۱۷ پاسخ

بیرون بجز فلافل هیچی نخوردم🤣

نه اصلااا چرا بايد زهر مار خودم كنم
تازه دنبال رستوراناي جديد و خوب ميگردم ميريم اونجاها😄

منم اینجوریم اون موقع داغم نمی‌فهمم همه پولاروخرج میکنم بعدش به خودم میام

اصلا نمیرم چون گروننن قبلش فکر میکنم ب نتیجه میرسم ک نرم

آره من اولش به زورقورت میدم بعدش میگگ ولش بابا دنیا دوروره 🫣😂😂😂

وقتایی پول باشه اصلا کیفشو میکنم

اتفاقا غذای بیرون خیلی میچسبه😂😂
تازه آشپزخانه هم همیشه مرتب میمونه

اگ‌‌ اون‌ماه‌پول باشه و‌اوکی باشه وضعمون اصلا مهم‌نییست اما خب ا‌وضاعمون خوب نباشه اره

قبلنا که ارزون تر بود و بچه نبود زیاد میرفتیم واصلا فکرشم نمی‌کردیم. بعد که بچه اومد کمتر شد الان که قیمت ها سر به فلک شده نهایت ماهی یه بار. اونم میگم نه کاش نمیرفتیم پولش و میدادم به یه چیزی

اصلااااا با لذت میخورم😋
چرا یادمون ندادن لذت بردنو

نه اتفاقا خیلی میسچبه🤣😂😁

من قبلا اینطوری بودم الان به این عکر میکنم همون مواد و گوشت و کیفیت خونه هم درست کنی پولش خیلی اختلاف نداره البته خوشمزه ترم هست کبابش مثلا

من دیگه سعی میکنم قیمتشو نپرسم لذتشو ببرم ولی دیگه گرونه مهم نیست مهم اینه خوشمزه باشه

من شب مثل تو بودم ولی الان فک نمیکنم بهش

آره 😐

دقیقااا😂

دقیقا کوفتم که کردم بعد خیالم راحت میشه🤣

سوال های مرتبط