خانما انقد ضعف کردن طبیعیه؟
من خیلی ضعف میکنم و غذا میخورم همش

۵ پاسخ

من غذا میخورم نیم ساعت بعد گشنمه 😆😆🦦

وای منم،هر چی میخورم یه ربع بعدش شکمم قار و قور میکنه

منم همینجوریم خیلی تند تند گشنه ام میشه یه معده درد شدیدی میگیرم از گرسنگی

منم همینطور🥹فکر کنم بخاطر مولتی ویتامیناس

اره عزیزم طبیعیه♥️

سوال های مرتبط