۶ پاسخ

البته من ک خودم نمی‌رسم و نمیزارع بچم بگیرم میبرمش آتلیه سه چهارتایی صدتا میگیریم تا یکیش خوب بشه

با گل رز میتونی بگیری،با میوه های رنگی،با بادکنک عدد، با آجیل

با پفیلا
تخم مرغ
عروسکاش
حبوبات
شمع
بادکنک عددی

من اینجوری درست کردم واسه گل پسرم

تصویر

بقیه ماهگرداشو با چیا گرفتی؟

با کاج مث پروفم😁😂

سوال های مرتبط

مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی