۶ پاسخ

کیک اینو دوس دارم با بادکنکای کرم و قهوه ای اویزون کنم خوب میشه بنظرت؟

تصویر

احتمالا بادکنک آرایی انجام بدم خودم تو خونه با خانواده هامون

من هرساله دخترم میبرم آتلیه ،و ی مهمونی میگیرم
امسالم آتلیه میبرم شرایطش, باش شهربازی میبرمش و ی تولد با دوستاش

رفتیم آتلیه و یه دورهمی ساده

تصویر

خودم عکاسم تو خونه ازش عکس گرفتم همون روز تولدش

تصویر

رفتیم اتلیه عکس گرفتیم
و کیک هم گرفتیم تولد ۳ نفره گرفتیم

سوال های مرتبط