کیک اینو دوس دارم با بادکنکای کرم و قهوه ای اویزون کنم خوب میشه بنظرت؟
احتمالا بادکنک آرایی انجام بدم خودم تو خونه با خانواده هامون
من هرساله دخترم میبرم آتلیه ،و ی مهمونی میگیرم
امسالم آتلیه میبرم شرایطش, باش شهربازی میبرمش و ی تولد با دوستاش
رفتیم آتلیه و یه دورهمی ساده
خودم عکاسم تو خونه ازش عکس گرفتم همون روز تولدش
رفتیم اتلیه عکس گرفتیم
و کیک هم گرفتیم تولد ۳ نفره گرفتیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.