خانمای یزدی سونو آنتی تازگی کی رفته و چند و کجا

۶ پاسخ

من میرم صنعتی

من رفتم درمانگاه شهید امام صادق ۸۰۰ خیلیم خوب بود انومالی هم میخام اونجا برم

عارف منش پرسیدم گفت۲۷۰۰_۸۰۰ ولی گفت دقیق هنوز معلوم نشده

من قبل عید رفتم پیش هاشم حجت ۱۶۰۰جنسیتم درست گفت بهم

من پارسال واردی رفتم جنسیت هم درست گف بهم

دکتر عقیلی،۲تومن فک کنم ،طالقانی بعد ازمایشگاه مرکزی

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته پانزدهم بارداری
مامان میران مامان میران هفته یازدهم بارداری
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد