من میرم صنعتی
من رفتم درمانگاه شهید امام صادق ۸۰۰ خیلیم خوب بود انومالی هم میخام اونجا برم
عارف منش پرسیدم گفت۲۷۰۰_۸۰۰ ولی گفت دقیق هنوز معلوم نشده
من قبل عید رفتم پیش هاشم حجت ۱۶۰۰جنسیتم درست گفت بهم
من پارسال واردی رفتم جنسیت هم درست گف بهم
دکتر عقیلی،۲تومن فک کنم ،طالقانی بعد ازمایشگاه مرکزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.