۸ پاسخ

ن عزیزم اصلأ شیرخشکوب هیچ عنوان قاطی نکن برابدمزگیشم قندننداز یعنی اگه این کارو انجام بدی تاعمرداری تا یکی دوماه بایدبچت. بستریه بیمارستان بشه گلم بنظر من شیرخشکوقطعش کن من تو نوزادیه پسرم دادم اولش ساخت بعدک رسید ب 3ماه دیگه نساخت بعدش شیرخشکشوعوض کردیم ب کل دیگه بدترشدعلاعمشم خص خص سینه شدید داشت بااسهال شدید منم خیلی اذیت شدم یعنی باورکن ک پسرموبردم بیمارستان فوری بستریش کردن تا1ماه ونیم اونجااسیربودیم خداوکیلی سخته.حالا من دخترمودیگه نمیکنم شیرخشکی عذابودردسرش برامنه بنابراین شیرخودمومیدم

مبادا مبادااا قند بندازی یک عمر پشیمونی میکشی ادم بزرگ قندوشیرینی از پادرش میاره چه برسه نوزاد یک ماهه بچه توهمون نوزادی قندمیگیره خدایی ناکرده نابینایی میاره

اتفاقا دختره منم شیره ای آر میخوره که بعداز تست چندتاشیر که تازه به دنیااومده بود همین ساخت بهش دیگه دکترشم اینونوشت مخصوصا بچه های رفلاکسی هس

دکترایا نوشته اون شیرش یاخودت دادی؟

با شیر خشک خودش نصف نصف قاطی کن میخوره اگع بازم نخورد یدونه کوچولو قند بنداز داخلش

ar بد مزه هس
چرا رژیمی میدی

فکر کردم شیرش شبیه نان باشه ولی خیلی بی مزه هست نمیدونم چکار کنم

منم نان میدادم همش بالا می‌آوردم بوردم دوکتور ب ب لاک ar نوشت گرفتم دوکتور قوطی ولی دخترم نمیخوره

سوال های مرتبط