خانوما زیر شکمم تیر میکشه طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

عادیه

درد عادیه بخاطر بزرگ شدن رحم اگه قابل تحمل باشه اگر درد نداشتی بترس عزیزم وگرنه حال بد و درد که تو بارداری نشونه حال خوب بچس

منم زیر شکمم یا سمت راست یا چپ تیر میکشه میگن عادیع

منم گاهی سمت چپم زیر شکمم تیر میکشه نگرانم عصری خیلی دادو بیداد کردم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری