۶ پاسخ

عزیزم مامان احمد جانم شما سعی کن ازامروز دلستر کباب و شیرینی بخوری وزن دهی عالی میربالا

من ۳۵ هفته با وزن ۲ کیلو زایمان گردم

پسر من ۱۹۰۰ بود
بچه تو هم خوبه

عزیزم خوبه
پسر بزرگ من تو ۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود
دکترش میگفت سلطان اینجاست😅

نه خوبه اوج وزن گیری هفته های اخره به تغذیه ات برسی خوب وزن میگیره

کم نیست خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی