عزیزم مامان احمد جانم شما سعی کن ازامروز دلستر کباب و شیرینی بخوری وزن دهی عالی میربالا
من ۳۵ هفته با وزن ۲ کیلو زایمان گردم
پسر من ۱۹۰۰ بود
بچه تو هم خوبه
عزیزم خوبه
پسر بزرگ من تو ۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود
دکترش میگفت سلطان اینجاست😅
نه خوبه اوج وزن گیری هفته های اخره به تغذیه ات برسی خوب وزن میگیره
کم نیست خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.