۷ پاسخ

اینارو میخوای چیکار🤔

سرهمی کامل میخوای بگیر یکی دوتا

زیر دکمه چیه چشکلیه چرا من بلد نیستم😁

سایز دوش که حتما میفته فصل سرد، استین بلند، شلوار و سرهمی بیشتر نیاز میشه.

سرهمی هم بگیر براش زینب جون

من کلا 12 دست خریدم یک تا 3
9 تا زیر دکمه 1تا3
5 تا شورت
8 تاهم کلاه وروسری
2تادستکش
10تا جوراب

سعی کن صفر کلا یک یا دو دست بگیری زیاد بگیری میمونه رو دستت اصلا صفر استفاده نمیشه

سوال های مرتبط