خستم از بچه و بچه داری 😒😒

۱۲ پاسخ

به اضافه شوهر و شوهر داری

من بیشتر از شوهر و شوهر داری خسته ام

بچه داری هر چقدرم سخت باشه ولی لذت بخشه همون سختیش و خستگیش هم شیرینه من ک هی بعلش میکنم بوسش میکنم غذاشو میدم پوشکشو عوض میکنم باهاش بازی میکنم خیلی خیلی خبه 😍😍😍

وای منم از همه چی خستم ، کاش ی دکمه برگشت بود

چ زود خسته شدی

چه زود

من از دست بابای بچه خسته ام 😩😄😄

بچه من روزا ده دقه اینا فقط میخابه بفیش بیدار تکون بخورم بزارمش زمین بیداره

عزیزم برای همینه که میگن بهشت زیر پای مادرها هست.🥰🥰

من ک‌عاشقشم بااین ک اصلا زمین نمیمونه یکسره مثل کانگورو بغلمه بکسر قرو گریه عاشق شیر دادنم عاشق عوض کردنشم عاشق قر قراش🥲

خود کرده را تدبیر نیست

منم 😓😮‍💨ولی اونا به ما نیاز دارن 🥹

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان حسین فال دعا مامان حسین فال دعا ۸ ماهگی
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان آرمان🫐 مامان آرمان🫐 ۱۰ ماهگی