۸ پاسخ

ولی باباشش بایدکت شلوارمیپوشید

کاش باباشم یکم کلاسیک میپوشید
خیلی اسپرته
امسال ساده تر و اسپرت تر بپوشین
یا ازاین لباسای خامه دوزی
باباشم پیرهن سفید با شلوار کتان (جین خوب نمیشه)
یا اینک سه تاتون جین بپوشین مثلا باباش شلوار جین ابی روشن و تیشرت سفید
دخترت پیراهن سفید و یا سرهمی جین
خودتم سرهمی جین یا دامن جین با تیشرت سفید

تیپ شوهرت اصن باتوودخترت هم خونی نداره

نمیدونم چرا به خودت و بچه رسیدی ولی بابای بچه انگار میخاد بره نون بگیره

من اینو گرفتم برای دو سالگیش

تصویر

من این مدل رو دادم واسه دخترم دوختن با پارچه سبز و پاپیونش رو نسکافه ای واسه سال تحویل خیلی قشنگ شده بود ست کردنش هم راحته واسه خودم شلوار بگ نسکافه ای بود با شومیز سبز واسه همسرم هم شلوار کتان و پیرهن سبز خودت میتونی دامن یا پیراهن همین مدلی بپوشی ما چون همه بودن و نمی‌خواستیم خیلی مجلسی باشه نپوشیدیم

تصویر

بنطرم ساحلی بپوشید رنگ کرم یا سفید همه تون از اون لباسا که تو کلیپا هست که تولدشون رو تو ساحل میگیرن شما تو طبیعت بگیرید

لباس ساده تر بگیرین عزیزم

سوال های مرتبط