۲۴ پاسخ

تو ایی مملکت؟ هوس بچه؟عجیبه

برای دختر دار شدن حتما اقدام کن، دختر برای هر خونه ای نیازه، آرامش میاره

بیخیال بابا تازه بچه هات یکم بزرگ شدن تونسی مستقل شی باز از اول گرفتار بچه میشی.منکه اصصصلا اعصاب و حوصلش ندارم به همین دوتا برسم هنر کردم

تا تو کار دستت ندی ول کن نیستیا 😁برو دکتر بهت رژیم غذایی بده واسه دختر دار شدن ۷۰درصد احتمال داره نتیجه بده ، ولی در کل تو اطرافیان دیدم میگن یه دونه دختر باید تو هر خونه ای باشه ، خدا همه‌ی بچه ها روحفظ کنه

یادم افتاد موقعی که کوشان رو باردار شده بودم و نمیدونستم چند روز دلم بچه میخواست دیدم پریودم عقب افتاد بی بی زدم مثبت بود 😉😄

الان دیگه نه اصلا دلم بچه نمیخاد
دوس داشتم دوقلو پسر و دختر داشتم هم سن هم باشن

عزیزم انشاالله خدا بهت دختر بده بیار حرف کسی برات مهم نباشه خونه ای که دختر داخلش نباشه سوتو کوره حتما بیار

دعوا چرا زندگی خودتونه اگه توانشو می بینی تصمیم خودته 😅

درکت میکنم منم دوتا پسرداشتم خداخواسته و بامصرف قرص باردار شدم و دختر شد انگار دنیارو بهم دادن انشالله ی ماه دیگه هم ب دنیا میاد

این یه چیزشخصیه بین خودت .شوهرت.فرشته جانم اگرحوصلشوداری.وقتشو.هزینشو‌.به هیچکس مربوط نیست بیار.هرکه دندان دهد نان دهد

منم فرشته به شدت دارم میمیرم واسه دختر میرم پارک دلم میره واسه دخترا
زمستون سه ماه اقدام داشتم نگرفت
از اسفند دوماه ندارم
ولی میگم ماه بعد اقدام میکنم شاید گرفت شایدم نگرفت

فکر کنم بری ای او اف کنی از نوع تعیین جنسیت فک کنم بشه ولی خب هزینه داره دیگه ولی میدونم دکتر بری بگی انجام میدن که فقط اسپرم های ایکس کاشت میکنن برات

عزیزم حتما اقدام کن تواین سن خوبه
من بچه دومم دختر۴ماهشه ی لذت و شیرینی خاصی توش هست
شرایط مالی رو دارس میتونی باردارشو اکثرا فقط انرژی منفی هستن

منم خیلی دلم دختر میخواد حیف ک شوهرم آدم نیس

هوس کردی احتمال داره باشی 😍
یادمه سر دومی هوس کردم‌و درجاشدم😄

اگه واقعا میدونی دختر میشه بیار. دختر خیلی خوبه مخصوصا واسه مادر

سلام عزیزم.من سر دخترم به شوهرم میگفتم اگه دختر نشه بازم میارم تا دختر بشه ها میگفت دلت بحال خودت بسوزه حالتو ببین.من خیلیییییییییی بدویار بودم یه لیوان آب هم نمیتونستم بخورم تهوع لعنتی خیلی عذاب کشیدم ولی خدا یه دختر نازی بهم داد خداروشکر همش جبران شد فدای پسرم بشم جون و عمرمه ولی دختر ناز داره به دنیا نمیدیش

منم بشدت دلم دختر میخاد
بچه هات ماشالله بزرگن اقدام کن برای سومی ان شالله که دختره
من فعلا نمیخام میخاد ۲۹ سالم بشه تازه میزارم تا ۳۳.۳۴سالگی ب امیدخدا🤭🤭

وااای چقدر تو منی 🥹😄😄 منم عاشق دخترم دوتا پسر دارم تازه دومی من یکساله شد دیروز ولی من حسرت دختر دار شدن رو دارم بدجور… خودم دیگه جرات ندارم بیارم میگفتم خدایا اتفاقی بهم دختر سالم و صالح بده که جنگ شد بخاطره آینده نامعلوم گفتم خدایا تو که میدونستی چرا دومی رو دادی من هر شب با صدای بمب و پدافند برای آینده نامعلوم جفتشون گریه کنم… الان اصلااااا نمیخوام 😔😭😭💔

فرشته ب باد دادی😂😂😂 بر طبل شادانه بکوب 😂

وای منم خیلی دوس دارم دوباره باردار بشم یه بچه دارم .
دوس دارم یه دوقلو دختر پسر داشته باشم

منم ۳۸ سالمه ولی مبخواستم اقدام کنم برای دومی
دیگه بماند برای بعد جنگ اگه ایرانی باقی موند و ماهم زنده بودیم بعد میریم تو کارش ولی الان اشتباهه اقدام کردن

عزیز روش جلوگیریت چیه؟

فرشته مبارک 😂لامصب هرکاری کنی همیشه میگه جنسیت بچه ام جور شه 😂

سوال های مرتبط