کاش لاوینم اسهال بود 🥲
پسر منم از دیروز اینجوری شده 😓😓😂
منم دخترم اینجوری بود بردم دکتر مترونیدازول و زینک و لوپرامید و دی سیکلومین داد گفت ویروسه
من چایی نبات میدم زودی خوب میشه
دختر منم چن روزه اینجوری من فک کردم سردی کرده
ی قرص هستا اسمش یادم رفته حالت کپسوله اون یکیشو بهش بده خوب خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.