۶ پاسخ

کاش لاوینم اسهال بود 🥲

پسر منم از دیروز اینجوری شده 😓😓😂

منم دخترم اینجوری بود بردم دکتر مترونیدازول و زینک و لوپرامید و دی سیکلومین داد گفت ویروسه

من چایی نبات میدم زودی خوب میشه

دختر منم چن روزه اینجوری من فک کردم سردی کرده

ی قرص هستا اسمش یادم رفته حالت کپسوله اون یکیشو بهش بده خوب خوب میشه

سوال های مرتبط