۳ پاسخ

دکترم گفت اولین بار که پریود بشی ولی من تنبلی دارم اصلا بدون قرص پریود نمیشم نمیدونم الان بخورم بشم که بذارم یا صبر کنم

فکر کنم بعد شیش ماه تا رحم برگرده سرجاش

تو پریودی و ۶ماه بعد زایمان که رحم کامل به حالت قبل برگرده

سوال های مرتبط