۷ پاسخ

کشاله رانم دردش دوباره برگشته🥲🥲
گفتم زاییدم راحت شدم از دردا

شما که دیگ اخراشه بخدای احدو واحد یه اپسیلون بدنم ربطی به قبل بارداریم ندارع دنده درد و واژنو لگن امونمو بریدع حتی نمیتونم جابه جا بشم همش فکر میکنم نه فقط من تو بارداری اینطوریم ارزومه برسم ب هفته شما

من مشکلم انگشتهای دستم از بس درد میکنه،مخصوصا صبح ها خشک میشه انگشتام جمع نمیشه،امروز از درد کلی گریه کردم،مثل استغفرالله فلجها شدم

همچنین ولی میگذره 🥺من خستگی بیش ازحددددد

من این هفته‌ها فقط مشکلم با گرگرفتگی و سوزش سردله.🥲

انشاالله جواب این سختی رو با شیرینی کوچولوت میگیری

اخ گفتی روزا خیلی سختی میگذره 🥲

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد