خیلی سخته.
من وقتی عصبانی میشم شروع میکنم به صلوات فرستادن
خیلی کار زشتیه ،،، هرچقدم خسته باشی حق نداری بزنیش ،،، اگه این بچه هم مثل شوهرت مثل ی آدم بزرگ میتونست از خودش دفاع کنه جرأت داشتی بزنیش ؟ نه !!!
میزنیش چون میدونی دفاعی نداره و نمیتونه کاری بکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.