۳ پاسخ

خیلی سخته.

من وقتی عصبانی میشم شروع میکنم به صلوات فرستادن

خیلی کار زشتیه ،،، هرچقدم خسته باشی حق نداری بزنیش ،،، اگه این بچه هم مثل شوهرت مثل ی آدم بزرگ میتونست از خودش دفاع کنه جرأت داشتی بزنیش ؟ نه !!!

میزنیش چون میدونی دفاعی نداره و نمیتونه کاری بکنه

سوال های مرتبط