منم داشتم حتما عفونت رو درمان کن چون دکترم گفت بدنت عفونت کنه زایمان زودرس میاره...بهم نامه داد و رفتم دندون پزشکی دندونم رو درست کردم...حتما پیگیری کن
استا ۵۰۰ میتونی بخوره
میگن زردجوبه رو بااب قاطی کن خمیر شکل دربیلری بزاری رو دندون دردتو میکشع
ژل دنتول یا باریچ مخیک خوبه برا درد
دهان شویی یکم التهاب رو کم میکنه
خوده میکخم میتونی بزاری روغن میخکممیتونی بزاری
اخ ک بده درررکت میکنم❤️🩹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.