من از دکترم پرسیدم، صبح و شب دهانشویه قر قره کن، شبا هم آب نمک(نمکش کم باشه)، حتما مسواک بزن، من خودم با سرنگ سرکهی سیب به دندونی که که درد میکنه میزنم خوب میشه دردش ، انشاءالله برای شما هم جواب بده
ببین باجوش شیری مسواک یزن برامن دردمیگیره میزنم ساکتومیشه یا میخک بزن ولی تورم داره دردم داره دیگه میخک بذار ولی اصلا طعم میخک نخوری تف کن دهنتوبشور یا پودرش کن خیلی تاثیر گذار اما تف کنیا قورت ندی
و من که نمیدونستم باردارم رفتم پر کردم 🥲🥲🥲🥺🥺
اصلا نمیشه راهکاری داد اصلا سرخود قرص نخور بروپیش دکترت اون میده . اون با معاینه چکاپ بهت کپسول میده چون ب دوست من داد. ولی سرخود نخوریا حتما تحت نظر پزشک خدای نکرده بچه چیزیش نشه منم همینجوری بایدقبل بارداری میکشیدم نکشیدم الان دردمیگیره
خب برو دکتر باردار هستی خطر ناکه
به دکترت بگو اگه سیر برات خوبه سیر بزار جایی ک عفونت کرده آب رو آتیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.